sobota, 24 maja 2008

mój pies od tygodnia z nami :D


Pies jest jedynym stworzeniem na ziemi,które kocha Cię więcej niż siebie samego.

Josh Billings


18 maj 2008. Tego dnia nie zapomnę nigdy,zawsze marzyłam o bernardynie i stało się!!! Tego dnia wraz z mężem i dziećmi pojechałam po mojego wymarzonego zwierzaka.Miałam do wyboru z pośród 5 psów,ale bez zastanowienia wybrałam tego,który jako jedyny miał na prawym oku brązową łatkę a lewe miał białe,przybiegł do mnie i zaczął chodzić dookoła mojej nogi,wydawało mi się, że mówi do mnie "weź mnie ze sobą"zapłaciliśmy,podziękowaliśmy dotychczasowemu właścicielowi i w piątkę pojechaliśmy do domu.

19 maja pojechaliśmy z Majkiem (tak nazwał go mów syn) do weterynarza,dostał szczepionkę przeciw parwowirozie i nosówce, został zważony i tak w 6 tygodniu życia Majki waży 5,600g.

dziś jest 25 maja i mija tydzień od kąt go przywieźliśmy nareszcie Majki oswoił sie ze swoim nowym domem...można powiedzieć,że aż za bardzo :) wszystko dookoła gryzie począwszy od butów i zabawek dzieci a skończywszy na meblach, ale i tak go kochamy!


1 komentarz:

Iwona ;D pisze...

MaJk! jEsT sUpEr p!eSk!eM....;D;D taki słodzuitki ;)... przyjedzicie dzis z nim do nas...hehee... PoZdRaW!aM WaS ;*;D..... no Słodziutki hyhy ;D